dilluns, 25 d’octubre del 2010 Benvinguts!

Alcoi Nocturn vos dóna la benvinguda! De moment funcionarem amb aquesta adreça provisional, en la que vos trobeu (http://alcoinocturn.blogspot.com), fins que migrem a un domini propi. El mateix ocorre amb el fòrum (http://alcoinocturn.forophpbb.org), l'enllaç del qual podeu trobar junt amb el del Facebook a la part superior, al costat del logo.

Prompte podreu trobar informació detallada de les activitats que realitzem. Si teniu qualsevol pregunta o proposta podeu utilitzar el correu electrònic i contactar amb nosaltres a alcoinocturn@gmail.com.

Salutacions i gràcies pel vostre suport!



¡Alcoi Nocturn os da la bienvenida! De momento funcionaremos con esta dirección provisional, en la que os encontráis (http://alcoinocturn.blogspot.com), hasta que migremos a un dominio propio. Lo mismo ocurre con el foro (http://alcoinocturn.forophpbb.org), cuyo link podéis encontrar junto al del Facebook en la parte superior, al lado del logo.

Pronto podréis encontrar información detallada de las actividades que realizamos. Si tenéis cualquier pregunta o propuesta podéis utilizar el correo electrónico y contactar con nosotros en alcoinocturn@gmail.com.

¡Un saludo y gracias por vuestro apoyo!

1 comentaris:

Fernando Dopamina ha dit...

Me han dicho que es un evento de hallowen brutal!!! seguro que va mucha gente. Yo no me la perderé.

Publica un comentari a l'entrada